Skip to main content

ארגנטינה ברזיל : ליאו מסי ישבור שיא בנבחרת ארגנטינה שחושבת על גמר מול ברזיל ספורט 1 - 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים.

ארגנטינה ברזיל : ליאו מסי יש×'ור שיא ×'× ×'חרת אר×'נטינ×" שחוש×'ת על ×'מר מול ×'רזיל ספורט 1 - 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים.. ברזיל חולשת על שטח גדול, בין מרכז היבשת לבין האוקיינוס האטלנטי; פרד, קאסמירו, אברטון, לוקאס פאקטה, ניימאר; ארגנטינה צילה וברזיל 17 יום. המיטב של ארגנטינה וריו דה ז'נרו / 13 לילות. מפת ברזיל, מסלולים מומלצים, ערים ואטרקציות מרכזיות.

מאמנה החדש של ארגנטינה, חורחה סמפאולי. *יש למלא את הטופס במהלך 24 השעות שלפני היציאה מישראל. פרד, קאסמירו, אברטון, לוקאס פאקטה, ניימאר; הסכסוך היה על השליטה בשטח שהיום שייך למדינת אורוגוואי. טיול מקיף לדרום אמריקה תכנית מלאה!!!

Scl1gxidd8ayfm
Scl1gxidd8ayfm from sport1images.maariv.co.il
ברזיל חולשת על שטח גדול, בין מרכז היבשת לבין האוקיינוס האטלנטי; טיול מקיף לדרום אמריקה תכנית מלאה!!! ברזיל, ארץ טרופית יפה, משתרעת על פני שטח עצום של יערות גשם נרחבים באגן נהר האמזונס. זו המדינה המזרחית ביותר ביבשת אמריקה. מפת ברזיל, מסלולים מומלצים, ערים ואטרקציות מרכזיות. מאמנה החדש של ארגנטינה, חורחה סמפאולי. אוסטריה אוסטרליה אוקראינה איחוד האמירויות איטליה אירלנד ארגנטינה ארהב בלגיה ברזיל בריטניה גרמניה דרום אפריקה הודו הולנד הונג קונג. 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים.

שלושה ימים לפני משחק הידידות המתוכנן נגד אורוגוואי בבלומפילד, כשליאו מסי חוזר לשחק במדיה לאחר תקופת השעייה ופציעה, הפגינה הערב (שישי).

דנילו, מרקיניוס, תיאגו סילבה, רנאן לודי; ג׳ורג׳יה הדרומית ואיי סנדוויץ׳ הדרומיים‏ ‎+500. פאקטה העלה את ברזיל לגמר הקופה אמריקה, אחרי בישול אדיר של ניימאר. 27 ימים • ארגנטינה, ברזיל כולל ריו דה ז'נירו ומפלי האיגואסו המרהיבים, האיים הקנריים, דרום ספרד, צרפת ואיטליה הדפס שלח שתף. אוסטריה אוסטרליה אוקראינה איחוד האמירויות איטליה אירלנד ארגנטינה ארהב בלגיה ברזיל בריטניה גרמניה דרום אפריקה הודו הולנד הונג קונג. ברזיל חולשת על שטח גדול, בין מרכז היבשת לבין האוקיינוס האטלנטי; He נולדתי ב־ 1927 באורוגוואי, מדינה קטנה דמויית אגס השוכנת בין ארגנטינה לברזיל ועשירה בנוף עוצר נשימה לאורך קילומטרים רבים בחופי האוקיינוס האטלנטי. ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל כבר חמש שנים בדיוק, אבל היום (שישי) היא הצליחה לעשות זאת, עם ניצחון 0:1 במשחק ידידות מול הסלסאו באצטדיון הקריקט במלבורן. מפת ברזיל, מסלולים מומלצים, ערים ואטרקציות מרכזיות. שלושה ימים לפני משחק הידידות המתוכנן נגד אורוגוואי בבלומפילד, כשליאו מסי חוזר לשחק במדיה לאחר תקופת השעייה ופציעה, הפגינה הערב (שישי). מבחינה גאוגרפית, לשונית ותרבותית, שייכת ארגנטינה לאמריקה הלטינית. חשבתי שייקח שניים, והתגרה במינה: ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה.

לפנינו שייט מרהיב המשלב את איי האוקיאנוס האטלנטי והמיטב של ברזיל עם פניני אירופה. יש בה חופים ארוכים ויפים יערות העד, נהרות, ביצות וערים מרתקות הצופנות בחובן עושר תרבותי רב. ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. דנילו, מרקיניוס, תיאגו סילבה, רנאן לודי; נהואל מולינה (גונזאלו מונטיאל), חרמאן פסלה, ניקולאס אוטמנדי, ניקולאס טליאפיקו.

טיול לצ יל×
טיול לצ יל×" אר×'נטינ×" ו×'רזיל כולל קרטר×" אוסטרל וח×'×™×'ות ×"קרנ×'ל ×'ריו ×"×—×'ר×" ×"×'יאו×'רפית from www.geotours.co.il
טיול מקיף לדרום אמריקה תכנית מלאה!!! אוסטריה אוסטרליה אוקראינה איחוד האמירויות איטליה אירלנד ארגנטינה ארהב בלגיה ברזיל בריטניה גרמניה דרום אפריקה הודו הולנד הונג קונג. שלושה ימים לפני משחק הידידות המתוכנן נגד אורוגוואי בבלומפילד, כשליאו מסי חוזר לשחק במדיה לאחר תקופת השעייה ופציעה, הפגינה הערב (שישי). יש בה חופים ארוכים ויפים יערות העד, נהרות, ביצות וערים מרתקות הצופנות בחובן עושר תרבותי רב. ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל כבר חמש שנים בדיוק, אבל היום (שישי) היא הצליחה לעשות זאת, עם ניצחון 0:1 במשחק ידידות מול הסלסאו באצטדיון הקריקט במלבורן. ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. המיטב של ארגנטינה וריו דה ז'נרו / 13 לילות. קולומביה ופרו נתנו בחצי הגמר פייט ראוי לאריות היבשת, ברזיל וארגנטינה, אבל זה לא הספיק והן יאבקו על פרס הניחומים של הקופה אמריקה.

פרד, קאסמירו, אברטון, לוקאס פאקטה, ניימאר;

חשבתי שייקח שניים, והתגרה במינה: לפנינו שייט מרהיב המשלב את איי האוקיאנוס האטלנטי והמיטב של ברזיל עם פניני אירופה. דנילו, מרקיניוס, תיאגו סילבה, רנאן לודי; קולומביה ופרו נתנו בחצי הגמר פייט ראוי לאריות היבשת, ברזיל וארגנטינה, אבל זה לא הספיק והן יאבקו על פרס הניחומים של הקופה אמריקה. He נולדתי ב־ 1927 באורוגוואי, מדינה קטנה דמויית אגס השוכנת בין ארגנטינה לברזיל ועשירה בנוף עוצר נשימה לאורך קילומטרים רבים בחופי האוקיינוס האטלנטי. *יש למלא את הטופס במהלך 24 השעות שלפני היציאה מישראל. ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל כבר חמש שנים בדיוק, אבל היום (שישי) היא הצליחה לעשות זאת, עם ניצחון 0:1 במשחק ידידות מול הסלסאו באצטדיון הקריקט במלבורן. נהואל מולינה (גונזאלו מונטיאל), חרמאן פסלה, ניקולאס אוטמנדי, ניקולאס טליאפיקו. ג׳ורג׳יה הדרומית ואיי סנדוויץ׳ הדרומיים‏ ‎+500. זו המדינה המזרחית ביותר ביבשת אמריקה. המיטב של ארגנטינה וריו דה ז'נרו / 13 לילות. חברת התעופה latam פותחת קו מתא. 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים.

ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. יש בה חופים ארוכים ויפים יערות העד, נהרות, ביצות וערים מרתקות הצופנות בחובן עושר תרבותי רב. דנילו, מרקיניוס, תיאגו סילבה, רנאן לודי; קולומביה ופרו נתנו בחצי הגמר פייט ראוי לאריות היבשת, ברזיל וארגנטינה, אבל זה לא הספיק והן יאבקו על פרס הניחומים של הקופה אמריקה. ברזיל תתמודד מול ארגנטינה או קולומביה.

מצ×'ות מצ×'ת על מפלי ×
מצ×'ות מצ×'ת על מפלי ×"אי×'ווסו ×'ין אר×'נטינ×" ×'רזיל ופרא×'ואי from www.slides.co.il
פאקטה העלה את ברזיל לגמר הקופה אמריקה, אחרי בישול אדיר של ניימאר. שלושה ימים לפני משחק הידידות המתוכנן נגד אורוגוואי בבלומפילד, כשליאו מסי חוזר לשחק במדיה לאחר תקופת השעייה ופציעה, הפגינה הערב (שישי). קולומביה ופרו נתנו בחצי הגמר פייט ראוי לאריות היבשת, ברזיל וארגנטינה, אבל זה לא הספיק והן יאבקו על פרס הניחומים של הקופה אמריקה. מבחינה גאוגרפית, לשונית ותרבותית, שייכת ארגנטינה לאמריקה הלטינית. המיטב של ארגנטינה וריו דה ז'נרו / 13 לילות. טיול מקיף לדרום אמריקה תכנית מלאה!!! He נולדתי ב־ 1927 באורוגוואי, מדינה קטנה דמויית אגס השוכנת בין ארגנטינה לברזיל ועשירה בנוף עוצר נשימה לאורך קילומטרים רבים בחופי האוקיינוס האטלנטי. ארגנטינה גובלת באורוגוואי, בברזיל, בפרגוואי, בבוליביה ובצ'ילה.

המדינות ברמת סיכון מירבית גבוהה שחל איסור טיסה אליהן הן:

ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. שלושה ימים לפני משחק הידידות המתוכנן נגד אורוגוואי בבלומפילד, כשליאו מסי חוזר לשחק במדיה לאחר תקופת השעייה ופציעה, הפגינה הערב (שישי). יש בה חופים ארוכים ויפים יערות העד, נהרות, ביצות וערים מרתקות הצופנות בחובן עושר תרבותי רב. קולומביה ופרו נתנו בחצי הגמר פייט ראוי לאריות היבשת, ברזיל וארגנטינה, אבל זה לא הספיק והן יאבקו על פרס הניחומים של הקופה אמריקה. נהואל מולינה (גונזאלו מונטיאל), חרמאן פסלה, ניקולאס אוטמנדי, ניקולאס טליאפיקו. מבחינה גאוגרפית, לשונית ותרבותית, שייכת ארגנטינה לאמריקה הלטינית. חברת התעופה latam פותחת קו מתא. 27 ימים • ארגנטינה, ברזיל כולל ריו דה ז'נירו ומפלי האיגואסו המרהיבים, האיים הקנריים, דרום ספרד, צרפת ואיטליה הדפס שלח שתף. ברזיל, ארץ טרופית יפה, משתרעת על פני שטח עצום של יערות גשם נרחבים באגן נהר האמזונס. פאקטה העלה את ברזיל לגמר הקופה אמריקה, אחרי בישול אדיר של ניימאר. ברזיל תתמודד מול ארגנטינה או קולומביה. ברזיל חולשת על שטח גדול, בין מרכז היבשת לבין האוקיינוס האטלנטי; ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל כבר חמש שנים בדיוק, אבל היום (שישי) היא הצליחה לעשות זאת, עם ניצחון 0:1 במשחק ידידות מול הסלסאו באצטדיון הקריקט במלבורן.

Comments